God morgon

God morgon eller ska jag kanske säga sleeptime? klockan är 5 och japp jag är uppe för om ca en och en halv timme ta bussen in till stan och skolan. först och främst skulle jag bara vilja slänga på mig ett par joggingbrallor men vi har nollningsvecka så treorna har bestämt att vi ska ha ett lakan på oss så vi ser ut som de på antiskens grekland, förstår ni?! men mest av allt så skulle jag vilja slänga mig i sängen igen och sova ytterligare några timmar, SÖMN BEHÖVS! I flera dagar har jag varit nära att somna på lektionerna.

Gårdagen bestod av inslag från alla jordens hörn, bla så drog jag en repa på stan med Clara alltid lika trevligt. Nej, nu hinner jag inte mera.. JAG VILL SOVA,Tyst Linnéa! plattahåret och frukost är vad som gäller!

Ha världens bästa dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0