Kräftor är röda!

Hej hopp alla kräftätande muffinsar! Lindas buss igår var försenad hela 20 minuter och jag fick sitta själv ute i mörkter och muniterna gick så sakta, så sakta. Och eftersom jag är världens mest oroligaste människa så blev jag livrädd när det helt plötsligt kom musik från en bil och inbillade mig att någon skulle komma bakifrån med en yxa, ja jag så en film på kvällen där just detta hände! Men tillslut kom min bästa vän och vi gick skrattande och pratande hem i mörktet.

Vi vaknade upp vid ett av att mamma kommer in i rummet och säger ska ni sova bort hela dagen. Så trötta begav vi oss uppåt för att börja förbereda inför kräftskivan som skullr hållas. 6 kamp och vatte ballongleken skulle förberedas och L och jag tog jobbet som vattenballong fyllare, Det var väldans kallt! tiden sprang i väg och när klockan var 5 och tävlingarna var igång så insåg jag och Linda att när man sover till ett försvinner hela dagen, vi tyckte att klockan var max 2! Härligt att äntligen träffa släkten igen och mina favorit prinsessor till kusinbarn tog jag som alltid hand om, and I love it! Jag kan också berätta chockat att jag kom fyra på 6 kampen och min storebror hade väldigt svårt att acceptera detta, Men jag slog honom faktiskt. Jag var även med i det vinnande laget av vattenballong leken och jag måste medge att denna dag har varit ruskigt bra:D!

Timmarna gick och när endast jag, Linda, mamma, pappa, pia, mormor och morfar var kvar så kom disskusionerna igår om var som är sant eller inte och det gjorde både mig och Linda helt förbryllade och upprörda. Linda ligger just nu i sängen och jag ska alldeles strax göra henne sällskap! Imorgon är det fotboll som gäller och jag är laddad till tusen för min tränare sa att jag skulle få flytta upp till yttermittfällt, ÄNTLIGEN!

God natt alla söta!
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0