Låt mig säga: PANIIIK!

Jag vet varken ut eller in, men det jag vet är att det far runt tiotusentals tankar i mitt huvud för tillfället och jag håller på att spricka. Det är så himlans många beslut som ska fattas och saker som ska göras så paniken håller på att ta över. Utöver allla vardagsproblem och andra större problem har skolan nu satt i gång påriktigt och det märks på alla läxor som radas upp en efter en. Och dum som jag är håller jag allt detta inom mig istället för att ta ngra minuter av min tid och faktiskt skriva av mig, jag har hört att det är bra:)!

Jag vet inte vad jag ska säga om gymnasiet och de geer, i ena stunden tycker jag det är den värsta platsen på jorden den andra är det himmleriket. Men jag är kvävd jag kommer inte fram i den jag är istället trycks jag ihop lite mer för varje dag som går och snart är jag tyst som en liten mus. Detta märks inte minst idag när min fotbollstränare fick säga till mig ett tiotal gånger att vara tyst, för när jag kommer hem till alla busfrön och hjärtevänner här hemma öppnar sig den så stängda munnen och går som en papegoja! Mm, det är svårt det här. Jag visste att med den iställningen jag kom dit med skulle det inte funka men jag ändrade mig faktiskt och det känns inte myckt bättre, så imorgon ska Linnéa på ett viktigt samtal. Men endå är ju just linjen och allt det jag ville ha bra. Jag menar jag har redan hunnit med en sång lektion och den var GUD!

Nej nu måste Linnéa sova, för denna veckan är nollningsveckan och imorgon ska vi servera och underhålla treorna i matsalen, Yeeeah vilket äventyr:D

God natt allla kära!
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0