Friday, Here we are!

Fredag, Min absoluta favorit dag! veckan har bara rullat förbi. i tisdags morse satt jag nervös och spänd på en buss in till den stora stade nkp för att ta mina första steg på min första dag som etta på gymnasiet. Därefter har bara dagarna rullat iväg och som sagt det har vi ju förstått eftersom det nu redan är fredag kväll den 22 Augusti. Dagen har bestått av Fika på färla gården( vet inte om det blev rätt) med Klassen där vi även skulle ha mentors samtal. Detta resulterade i tre timmar med bla, ett jobbig(men bra) mentorssamtal, ifyllninga av papper där vi för sjuttifjärde gången fick fylla i våra adresser, Fika bestående av Apelsin festis och bulle för min del, Banka bäver(ett kortspel) och mkt, mkt mera skojiga saker. När detta var klart begav vi oss tillbaka till De Geer för Lunch och brännbolls spelande mot tvåor och treor där vi var snälla mot dom och lät de vinna så att Nollningen inte blir allt för hård! Vissa kanske var lite för mkt tävlingsmänniska och fick iaf mig att känna att hm, tänk på att alla gör så gått de kan. Men jag vet själv hur det är att rykas med. Tyvärr har jag tappat bort mig själv lite i klassen och det gör mig väldigt förbryllande, tre år av detta? Nej TACK!

Dagen avslutades med fotbolls match mot Linghem där det blev vinst med 7-1 var av 4 mål gjorde jag själv, Riktigt jäklans kul jag trivs så bra ssom forward! Men jag kan ju berätta att alla passningar fram till målet var väldigt bra så jag som gått kunde bara peta in dom :) Jag måste också tilllägga att Simon är ett stort stöd och han för nog över någon extra kraft till mig, för de två senaste macherna han har kollat på har jag gjort sammanlagt 8 mål på, Tack Sinom och världens bästa LAG!

Nu ska jag slänga på en film och sedan sisådär fram emot kvart över ett ta min lilla pärla ner till Bussstationen för att möta upp Linda som ska sova hos mig inatt och imorgon ska vi rocka loss på Kräftskivan här hemma!

Stor kram av kärlek,
Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0