Efter regnet kommer solsken inte sant?

Hej alla solstrålar! Var håller ni hus? det är alldeles för gått här omkring! Min feber vill inte ge sig och den ligger på en sån löjlig grad som 37,5 vad ger det då? om det ska vara feber så ska det vara på riktigt! Så jag har haft en löjlig huvudvärk som rullar omkring i mitt huvud hela dagen. och som ett minus på det har jag haft en utav mina värsta dagar i mitt liv idag så när Sofia-sötast-i-hela-universum steg på bussen i sörping släpptes bara tårarna ner crashbooom ett bombdåd. Men tårarna övergick ganska snabbt därefter till skratt efter som denna tjej bara sprudlar glädje. Sofia är den sortens människa som borde köras in i en kloningmaskin och göra ca 500000 st till av, då skulle vi få en armé med glädjespridande-livsnjutare det skulle jorden behöva, Mer sofia åt folket säger jag bara!


Linnéa hallå, Linnéa var har du tagit vägen? Ring till mitt mobil nummer om ni sett var jag tagit vägen, skulle vara till riktigt stor hjälp!

Sprid kärlek-jag vill ha kärlek
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0