glass,fotboll och skräckis!

Hejhopp vilken mega sno.. (ja ni vet vad det ska stå där)! Så, idag har varit en dag full med urhärliga mys stunder! Dagen började med att en liten filur vid namn Nils Broman tog bussen ner till kära Viken för att göra mig och glasskiosken på sparbankstroget sällskap, Trevligt,Riktigt jäkla trevligt! tyvärr fick jag veta att det var Mjölk i sorbet glassen jag alltid har ätit förut och eftersom jag är laktosintolerant så var det ett väldigt sorgligt besked, så för min del blev det en Calipo(stavas) medans knasen tog två kulor lakris, Mums vad frestande! Träffade även en av denna jords mest underbaraste människa som jag saknat sjukt mkt, det här är fasiken inte klokt, Varför?(!)

Klockan drog ihop sig till kvart i fem och det var dags att ladda om till fotbolls tänk till tusen, så vi begav oss till lindö för att spela en sjukt viktig match som tyvärr gick helt år hällskotta, fytusan! Som pricken över iet så bytte våran lagledare(min mamma) ut mig när det enast var 5 minuter kvar, vilket gjorde att iritations mätaren höjdes 5000 grader på 1 sekund! Men jag lugnade mig efter att ha pratat med söta Felica från lindö, söt tjej det där som jag lärde känna när jag var på ett öff läger för typ två år sen om jag inte har helt fel! 

mamma och pappa har tagit sitt pick och pack ut till stugan och ska inatt tillbringa natten där, bror är ute och festar så jag tillkalade mig Linda min räddare i nöden och nu sitter vi här i min soffa och våra kroppar bara skriker efter sömn efter att ha sett en skräckis,(Linda så gott som tvungade mig) skrikit ut all vår agrition och bara myst tillsammans i trevlgt sällskap, Du är fasiken den bästa jag vet! Så nu ska vi sätta på lite Bert eller Hem till midgård för att ta bort mardrömarna och sedan somna in för att imorgon visa världen vad äventyr är.

Du förtrollar hela min värld!
natti natti,
L&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0