D&L

Jag har hängt hemma hos Dennis place hela dagen. Vi slog våra två smarta huvud ihop och kom fram till att Torsdagen den 14 augusti inte gick att spendera på något annat sätt än att sätta på en film, jag ska vara ärlig det blev faktiskt två som vi bara myste sönder tilll. Mellan alla skämt i sos sällskapsresan och alla Awanden till Hundtricket blev det en massa kittlande,skrattande och prat och denna lilla filur gör mig inte mindre osäker på mitt beslut, men jag vet att han bara menar väll och det är klart han vill ha mig runt sig i tre år till, vem skulle inte?(A) (!) Kvällsplanen var den att vi runt 7 skulle bege oss ut till Grännes för lite fotbollsskådande, men i sista stund dissade tokern mig för The sims, Vilken besvikelse! Men min reservplan är nu i fullgång och om bara några minuter kommer mormor&morfar och hämtar upp mig och mamms så åker vi mot Ringarum för att checka min bror när han ska göra samma prestation som jag igår, Det blir inte lätt för honom!Så nu ska jag bara slänga på mig lite kläder så är jag redo!

Visa kärlek,
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0