Jag...

Låt mig berätta att:

♥Jag är en stor tänkare
♥Jag är förvirrad
♥ jag är trött
♥ Jag tycker synd om Simon
♥ jag vet inte vad mitt hjärta säger
♥ jag ska spela fotboll imorgon
♥ Linda är min bästa vän
♥ jag ska till kunskap på måndag
♥ jag försöker ta dagarna som de kommer
♥ jag älskar att sjunga
♥ jag vet förtillfället inte vad jag vill
♥ jag lever med motto: mer kärlek åt folket
♥ jag tror att det finns en mening i allt som händer
♥ och jag tror att livet utsätter oss för vissa prövningar bara för att stärka oss i oss själva


Kommentarer
Postat av: lisa

jo, det var skönt att träffa honom, men han var fortfarande helt slut efter operationen. narkosen satt väl kvar liksom. och så hade han ont.. men det kändes bra att träffa honom och umgås lite.. :)

2008-08-31 @ 20:05:44
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0