Dagar att må bra!

Hej hopp! Jag vaknade imorse av en krånglande mage och ett värkande huvud så det var bara att lägga sig i sängen och försöka somna om. så när jag vaknade lite senare ringde jag till Dennis för att checka om mitt Konto till kunskapsporten var fixat, men nej på något sätt har det blivigt spärrat eller något liknande så ingen nytta blev gjord som jag hade hoppats på. Så dagen har spenderats med film och bad mkt mysigt och väldigt behövligt. Runt 11 tiden kom även Simon upp hoppandes hit och gjorde sitt första besök i lägenheten.(jag kan inte sluta bli glad av att säga lägenheten)

Nu sitter jag och väntar på att Linda med ett besök ska komma upp så ska L och jag prova ett nytt recept på våran underbara omelett, vi får se hur det slutar. nu ringer det på dörren så det är nog dom! slänger upp ett par snygga bilder när jag och L var och handlade.

Visa kärlek! ♥
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0