Ge mig lite tur tack!?

Allt är i en stor röra men jag tänkt att vi skulle klara ut en del frågetecken eftersom den senaste tiden varit full med äventyr och händelser! så, vi kan börja med att jag bytt skola nu mera går jag på kunskap och jag borde väl kalla mig Kunskapare även att jag inte riktigt känner mig som en ännu, men det kommer förhoppningsvis inom en väldigt snar framtid! Jag har även flyttat till egen lägenhet i söderköping med min bästa vän L och den som undgått detta kan bara sticka ner huvudet i sanden och låtsas om att de aldrig känt mig för detta är det ända jag pratat om nu i två månaders tid!  fotboll och laget jag spelar i har blivigt en väldigt stor del av mitt liv och jag gör vad som hellst för att få spela match och inte minst träna. Jag vet inte om det har något med att jag denna säsong gått från libro till Forward:) ! Till en liten mer allvarlig grej så har jag den senaste veckan nästan svimmat två gånger i skolan och vi vet inte riktigt varför. Men det finns en teori om att det har med stress att göra och efter allt detta + många fall av gråt så kan jag nog tänka mig att det kan vara något såndant!  nästa vecka åker vi med skolan till gamleby för att ha estetiskverksamhet och gudars vet hur detta ska gå, tre dagar kvar och jag har inte ens en aning om vad jag ska göra! Gud var har min fantasi tagit vägen?

Nu ska jag skriva lite på en historiauppsats och sedan bege mig mot sängen för imorgon är det en viktig match att spela, önska mig lycka till !

Mer kärlek åt folket<3
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0