Mycket på lite tid!

Nu ska vi se, det har hänt så sjukt mkt saker på så himlans kort tid att jag absolut inte hunnit och haft viljan till att sitta här! Men nu ska jag berätta lite kort! Det började med att världens bästa Simon i fredags fick sitt ben avsparkat under en fotbolls match och där av var min lördag förstörd! För jag gick hela dagen utan att kunna göra något förrns jag fick svar på mina sms och när jag fick det var klockan så mkt att min förkylning sa åt mig att gå och lägga mig om jag ville ha en chans att vara med på matcherna på söndag. Så runt halv tio gick jag och la mig! Vaknade efter 12 timmars sömn och då var jag frisk(nästan) så det bar av till Smedby för match och det började bra, bara efter några minuter gjorde jag första målet. Men i mitten av första halv lek kommer jag och smedbys målvakt springandes mot varandra och smäller ihop, och vristen var skadad. Min första tanke då var " nu kommer jag hamna bredvid Simon på sjukhuset" Men envis som jag är gav jag mig fasiken på att spela mera annars var det ju bara värdelöst att jag hade varit så duktig dagen innan. så jag hoppade in igen i andra halvlek och körde den till slutet. Vinst med 6-4 var av två mål gjorde jag själv,Great!Så dagen har tillbringats på kryckor.

for iväg på äventyr för att hitta nästa match, men vi bestämde oss för att ta en titt på vägen så vi åkte en extra bit men tog oss ändå fram. Vinst med 2-1 och jag kunde inte spela alls mkt, inget nämnvärt alltså:P! så har vi idag, Planen var den att åka in till kunskap för att checka om jag ville gå där, men helt plötsligt så hade rektorn ring och så klart, kunskapare är jag! De känns väldigt konstig och jobbigt. För tillfället känns det som jag gav upp utan strid men jag vet att vilket jag än gjort så skulle jag ångra mig. Jag tror inte ni förstod hur jag tyckte att det var, tyvärr och det gör mig ledsen! för jag började gråta förut för det kändes som jag svikit er. Men som sagt nu är jag kunskapare och fy tusan jag är sååååå pepp! och som pricket över i:et idag flyttar jag och min bästa vän!♥

Nu ska jag fortsätta packa för att vid 20.00 åka till lägenheten! wiiiie!
Kärlek,
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0