ska vi tro på det vi inte ser?

Det finns bra många saker som får mig att fundera på vad det är för bra med dess existens. ibland kan jag undra hur något kan ändras så snabbt att vi inte änns hinner med att se dess utväcklig. När en människa man en gång visste allt om, som var ens andra halva bara rusat iväg och blivigt någon helt annan på så kort tid kan det få mig att undra hur lätt vi faktiskt påverkas. Det gör ont att se denna människa kunna klara att så på egna ben när jag själv inte klarar av det, jag vill vara stark, stark som du. är jag sviken är jag förlorad... helt plötsligt vet jag inget om dig och du vet inget om mig. Vi som förut satt ihop. Vad är meningen med detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0