Våran egna lägenhet.

God Morgon! Sovit gott? det har iaf jag, för nu har äntligen sängen pallrat sig hit och inatt sov jag för första gången i mitt eget rum i våran egna lägenhet( Åh, jag skulle vilja säga det minst hundra gånger till, våran egna lägehet . Wiiiie) Och nu har jag bevis på att det har varit aldeles för mkt att tänka på på sista tiden. för dag har vi frilufsdag och jag börjar kl 10 men gick ändå upp kvart i 7... HUR FASIKEN TÄNKER JAG DÅ? ! Men detta gav mig tid att umgås lite med min bästa vän och så ska jag ta och göra klart uppsattsen om mig själv.

Ja föresten, i fredags flyttade vi in alla mina saker till lägenheten och sen bar det av till Ikea för att införskaffa nödvändiga saker för att ens kunna över leva här xD och det resulterade i att nu har jag mitt eget prinsessrum som jag alltid drömt om :)

Du är underbar!

Linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0