You make my day!

Har äntligen varit och hälsat på Simon på sjukhuset idag, Fytusan vad skönt det var att få träffa dig igen solstråle. jag hade med mig lite chocklad alltså inte godis för eftersom Simon precis klagat innan han fick mitt över-leva-på-sjukhus-material sa han att alla ger honom godis och nu vill han inte ha mera, så jag förklarade för honom att chocklad är inte godis, det är överlevnads material. jag informerade även om kommande överaskning som kommer äga rum när knasen kommer hem. Saknar ju dig!

Sitter just nu hemma och är endast hemma för att mamma ska skriva på några lappar som måste med till skolan imorgon. Sen bär det av till söpring för att sova och slänga i sig lite mat, har tyvärr blivigt lite lite av det idag! slänger upp en ur härlig bild på Simon :)

Visa kärlek,
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0